• NL
  • BRAND WORKSHOP

    Zorg dat uw merk werkt

    Veel bedrijven weten bij het nadenken over hun eigen imago niet waar te beginnen.

    In vele gevallen leven bedrijven nog steeds met de idee dat ‘corporate branding’ iets is waar multinationals mee bezig zijn en vooral dat het bergen geld kost. Efficiënte branding hoeft niet duur te zijn. Het ontbreken van ‘Corporate Branding’ kost bedrijven geld.

    Als ondernemer heb je het altijd druk met je bedrijf. Nieuwe ontwikkelingen, personeel, innovaties, nieuwe technologie, enz. De markt beweegt en een succesvolle ondernemer evolueert met zijn of haar dienst of product mee. Duurzaam ondernemen betekent inspelen op economische en maatschappelijke veranderingen. Geen evidentie, wel een noodzaak.

    Evolueert de uitstraling van je bedrijf wel mee? Laat je uw Corporate Identity ook meegroeien?

    Mogelijks ben je inmiddels een weg ingeslagen waar je huidige logo en huisstijl niet meer zo goed bij je aansluiten. Er zijn verschillende redenen waarom het imago van een bedrijf eens onder de loep kan genomen worden:
    Nieuwe locatie? Doelgroep veranderd? Groei van het bedrijf? Fusie of overname? Gewijzigde visie of koerswijziging? Of gewoon meegaan met je tijd!

    Veel bedrijven weten bij het nadenken over hun eigen imago niet waar te beginnen.

    In vele gevallen leven bedrijven nog steeds met de idee dat ‘corporate branding’ iets is waar multinationals mee bezig zijn en vooral dat het bergen geld kost. Efficiënte branding hoeft niet duur te zijn. Het ontbreken van ‘Corporate Branding’ kost bedrijven geld.

    Als ondernemer heb je het altijd druk met je bedrijf. Nieuwe ontwikkelingen, personeel, innovaties, nieuwe technologie, enz. De markt beweegt en een succesvolle ondernemer evolueert met zijn of haar dienst of product mee. Duurzaam ondernemen betekent inspelen op economische en maatschappelijke veranderingen. Geen evidentie, wel een noodzaak.

    Evolueert de uitstraling van je bedrijf wel mee? Laat je uw Corporate Identity ook meegroeien?

    Mogelijks ben je inmiddels een weg ingeslagen waar je huidige logo en huisstijl niet meer zo goed bij je aansluiten. Er zijn verschillende redenen waarom het imago van een bedrijf eens onder de loep kan genomen worden:
    Nieuwe locatie? Doelgroep veranderd? Groei van het bedrijf? Fusie of overname? Gewijzigde visie of koerswijziging? Of gewoon meegaan met je tijd!

    september 27, 2018
    Zorg dat uw merk werkt
    oktober 9, 2018
    Zorg dat uw merk werkt
    oktober 25, 2018
    Zorg dat uw merk werkt